dinsdag 19 juni 2012

Test it 1


Tijd voor test it 1. In de test it's die ik op mijn site plaats test ik steeds verschillende dingen uit. Dit kunnen allerlei verschillende producten zijn.
Bij mij is het altijd zo dat als ik voor iets na de stad ga ik met allerlei andere dingen thuis kom. Dit keer was het weer raak. Het gene wat ik vandaag ga testen is Gazeuse. Dit is drinken wat ik al heel vaak in de winkel had zien staan. Ik vond het zo'n leuke kleur hebben dat ik het gewoon een keer moest proberen en vandaag heb ik het dan uiteindelijk meegenomen.
Hieronder zie je de test en de review ervan!

Uiteindelijk kwam ik dan thuis met mijn 6 blikjes Gazeuse. Mijn test bestaat uit een van de smaken. De andere twee heb ik namelijk al een keer op. Dat zijn zeker aanraders!

Merk: Het merk van dit drinken is  Raak Gazeuse 
Smaak: Ik ging het blauwe blikje uitproberen de smaak daarvan is Cool Blue
Prijs: €0,35 
Kleur drinken: De kleur van het drinken was zoals de naam van de smaak al verklapt blauw. Licht blauw om precies te zijn.
Winkel: Ik heb het bij de plus gekocht maar ze verkopen het bij zowat elke supermarkt in flessen en blikjes.
Aanrader: Nee.. de cool blue niet. De andere smaken zeker wel!
Cijfer: 6,5
Review: Toen ik het blikje openmaakte en het drinken rook wist ik eigenlijk al dat het niet echt mijn smaak was. En toen ik het proefde.. ja toen wist ik het helemaal zeker. Als ik jullie was zou ik eerder de andere smaken nemen die zijn echt DELICIOUS vind ik dan! Maar luister niet al te veel naar mij. Ik kan natuurlijk niet weten wat jullie lekker vinden en wat niet. Misschien lus jij dit namelijk wel. Ik zou zeggen probeer het een keer. Het is tenslotte niet duur?
Laat hieronder je reactie achter wat jij ervan vind!
En Laat ook reacties achter met producten waarvan jij wil dat ik een Test it maak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten