vrijdag 15 juni 2012

DIY haarmasker maken

Dit is mijn eerste DIY als het om haarproducten gaat op mijn blog! Ik wil jullie iets laten proberen wat bij mij erg hielp in mijn pluizende haar.

Ik heb namelijk iets nieuws geprobeerd. Namelijk het bananenhaarmasker. En het leukste is dit is erg simpel om te maken. Het enige wat je nodig hebt is een banaan en olijfolie.
Prak de banaan in een schaaltje en doe er 1 el olijfolie bij en een eetlepel honing bij,
Meng het goed en verdeel het over je haar. Wikkel de plukken dan in met zilverfolie en laat het ongeveer 30 minuten intrekken.
Spoel het naar 30 minuten uit en je haar ziet er een stuk verzorgder uit dan ervoor!



Mijn review:
Toen ik het maskertje gemaakt had en ik zag het voor me staan vond ik het eerst best vies om in me haar te moeten doen. Maar toen het er eenmaal inzat had ik er ook helemaal geen last meer van en voelde het totaal niet vies. Na 30 minuten was het tijd om het uit te spoelen. Bij mij duurde het wel een tijdje voor het eruit was omdat ik erg lang haar heb, maar dat was de moeite waard want mijn haar voelde heerlijk zacht aan na het uitspoelen. Een echte aanrader!

Voordelen van het masker:
* Het masker is makkelijk te maken 
* Je puntjes zien er veel verzorgder uit
* Je haar kroest/pluist veel minder 
Nadelen van het masker:
* Moeilijk uit te spoelen

Laat ook jullie review achter hieronder!

KISSESXOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten